نت بانک|وبلاگ تخصصی دانلود

نت بانک|وبلاگ تخصصی دانلود

دانلود کمیاب ترین چیزها در وبلااگ نت بانک به صورت کاملا رایگان
نت بانک|وبلاگ تخصصی دانلود

نت بانک|وبلاگ تخصصی دانلود

دانلود کمیاب ترین چیزها در وبلااگ نت بانک به صورت کاملا رایگان

انلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند به همراه متن آهنگ

Download New Music Macan Band – Har Bar In Daro

دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام هر بار این درو با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میمونه دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

دانلود آهنگ جدید از جوان رادیو

منتشر شد

دانلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند Macan Band – Har Bar In Daro

 دانلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند

 Macan Band – Har Bar In Daro

متن آهنگ هر بار این درو ماکان باند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه

دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

دانلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند Macan Band – Har Bar In Daro

بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم

درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

آموزش هک سایت و وبلاگ



دانلود فایل نصبی



⭕️ دوره آموزش ساخت کرکر سایت ها ⭕️ هدف ما از این آموزش ساخت کرکر برای بالا بردن سطح علمی شما هست آموزش ساختن یک برنامه برای کرک سایت هاخواهد بود این آموزش ها در چند قسمت برای شما قرار داده خواهد شد . روش مقابله با این روش قرار دادن ریکپچای گوگل برای سایت هست . ✅ موارد آموزشی : ۱ – آموزش کامل متریال کردن فرم ۲ – توضیحاتی درباره ساخت کرک ۳ – توضیحاتی درباره اصطلاحات ۴ – نوشتن کامل کرکر یک سایت فیلم ۵ – قرار دادن دکمه لود کمبو و سیو هیت ۶ – قرار دادن ترد در کرکر ۷ – دور زدن کپچا با کوکی ۸ – موارد بهینه سازی کرکر ۹ – ارائه سورس آماده جهت تمرین